Vrácení zboží 

Dle ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, máte zákonné právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy týkající se zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě BALIHOME.cz

  • Vrátit lze pouze nepoškozené zboží. 
  • Lhůta pro vrácení je 30 dní ode dne doručení zboží na adresu kupujícího (zákazníka).  
  • Náklady na vrácení zboží je hrazeno kupujícím (zákazníkem).

Postup při vrácení

  1. Napište nám email na info@balihome.cz. Do emailu prosím přiložte vyplněný Průvodní dokument, který si stáhnete níže. 
  2. Zboží pro zpětné zaslání řádně zabalte. Zboží poškozené při přepravě nelze přijmout ke vrácení. 
  3. Do balíku vložte vytištěný vyplněný a podepsaný Průvodní dokument (nezapomeňte zkontrolovat, zda jsou vyplněny všechny potřebné údaje).
  4. Zvolte si způsob dopravy (náklady hradíte sami) a balík zašlete na adresu: BALI Home, Společnost STYLE DECOR s.r.o., Lány 269/ 9, 750 02 Přerov IV - Kozlovice.
  5. O tom, že jsme zboží obdrželi zpět, Vás budeme informovat e-mailem.
  6. Vrácení peněz proběhne běžně do 10 pracovních dnů od přijetí zboží u nás, a to na číslo účtu uvedené na dokumentu, který jste přiložili ke zboží.

Reklamace zboží 

Poškozené nebo vadné zboží zakoupené v našem internetovém obchodě BALIHOME.cz je možné reklamovat. Reklamaci včetně odstranění vady je dle zákona potřebné vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

  • Náklady na reklamaci zboží je hrazeno kupujícím (zákazníkem).
  • Reklamace může být řešena opravou zboží, výměnou nebo nabídkou slevy či vrácením peněz.
  • Může se stát, že jako prodávající usoudíme, že k vadě došlo kvůli nevhodnému zacházení s produktem. O výsledku reklamace Vás budeme informovat emailem.

Postup při reklamaci

  1. Napište nám email na info@balihome.cz. Do emailu prosím přiložte Průvodní dokument, který si stáhnete níže a vyplníte jej. Příloha pro email nemusí být podepsaná. K emailu také doporučujeme přiložit fotografie dokladující důvod reklamace.
  2. Počkejte prosím na potvrzení z naší strany.
  3. Zboží pro zpětné zaslání řádně zabalte. Zboží poškozené při přepravě nelze přijmout k reklamaci. 
  4. Do balíku vložte vytištěný vyplněný a podepsaný Průvodní dokument (zkontrolovat, zda jsou vyplněny všechny potřebné údaje).
  5. Zvolte si způsob dopravy (náklady hradíte sami) a balík zašlete na adresu: BALI Home, Společnost STYLE DECOR s.r.o., Lány 269/ 9, 750 02 Přerov IV - Kozlovice.
  6. O tom, že jsme zboží obdrželi zpět, Vás budeme informovat e-mailem.
  7. O výsledku reklamace a zdůvodnění vás vyrozumíme emailem do tří pracovních dnů.
  8. V případě řešení reklamace slevou na zboží nebo vrácením peněz proběhne převod peněz do 10 pracovních dnů od vyrozumění o vyřešení reklamace, a to na číslo účtu uvedené na dokumentu, který jste přiložili ke zboží.
  9. V případě řešení reklamace výměnou zboží bude nové zboží zasláno na adresu, kterou jste uvedli v Průvodním dokumentu.

Průvodní dokument pro vrácení i reklamaci

Možná u nás najdete něco jiného, co Vás potěší?